Wil jij meer weten over de Fasen van Gedragsverandering?
Volg dan deze gratis mini-masterclass.
In minder dan 7 minuten leer je:
Wat de Fasen van Gedragsverandering / Stages of Change inhouden
Hoe je elke fase kunt herkennen
En wat je focus moet zijn in elke fase
Dit geeft je meteen concrete handvatten en laat je zien welke kansen het werken met de Fasen van Gedragsverandering voor jou kan hebben in je dagelijks werk.
Aan de slag met complimenten?
Meld je hier aan en je ontvangt direct een link in je mail met toegang tot de mini-masterclass.
Goed om te weten: ik ben zuinig op je naam en mailadres. Deze deel ik niet met anderen. Schrijf jij je weer uit? Dan worden je contactgegevens verwijderd.
Wil je meer weten?
Wil je de mini-masterclass delen binnen jouw organisatie? Bijvoorbeeld via intranet? Dat kan met een embed-code.
Neem contact met mij op voor de mogelijkheden. Mail me op marielle@marielletromp.nl , of stuur een WhatsApp bericht via de knop onderaan de site.
Beheer cookie toestemming
Door cookies zorg ik ervoor dat deze site zo goed mogelijk werkt voor jou.
Functioneel
Altijd actief
De technische opslag of toegang is strikt noodzakelijk voor het legitieme doel het gebruik mogelijk te maken van een specifieke dienst waarom de abonnee of gebruiker uitdrukkelijk heeft gevraagd, of met als enig doel de uitvoering van de transmissie van een communicatie over een elektronisch communicatienetwerk.
Voorkeuren
De technische opslag of toegang is noodzakelijk voor het legitieme doel voorkeuren op te slaan die niet door de abonnee of gebruiker zijn aangevraagd.
Statistieken
De technische opslag of toegang die uitsluitend voor statistische doeleinden wordt gebruikt.De technische opslag of toegang die uitsluitend wordt gebruikt voor anonieme statistische doeleinden. Zonder dagvaarding, vrijwillige naleving door uw Internet Service Provider, of aanvullende gegevens van een derde partij, kan informatie die alleen voor dit doel wordt opgeslagen of opgehaald gewoonlijk niet worden gebruikt om je te identificeren.
Marketing
De technische opslag of toegang is nodig om gebruikersprofielen op te stellen voor het verzenden van reclame, of om de gebruiker op een website of over verschillende websites te volgen voor soortgelijke marketingdoeleinden.